مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:252021-12-06سياسي

تنظیم برنامه پیشرفت استان ها/ تخصیص بودجه بر مبنای سند


برنامه پیشرفت استان ها تنظیم خواهد شد و مبنای تخصیص بودجه قرار خواهد گرفت، همچنین صندوق های پیشرفت و توسعه استان ها شکل می گیرد.

- ، احمد وحیدی صبح دو شنبه در مراسم تودیع و معارفه استاندار خراسان شمالی که در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: یکی از دستاوردهای انقلاب رشد فکری مردم بوده به نحوی که افراد در مقابل مسائل جهانی نیز خود را مسئول می دانند.

وزیر کشور ادامه داد: اساس رشد و توسعه رشد سرمایه انسانی است و این رشد با شناخت بیشتر از خود، محیط و عالم و مسئولیت در قبال آن ها حاصل می شود.

وی افزود: امروز شناخت مردم از وضعیت محیط ملی، منطقه ای و جهانی کم نظیر و بی نظیر است چرا که مردم احساس مسئولیت دارند و خودشان را نسبت به مسائل جهانی درگیر می دانند.

وحیدی تصریح کرد: بعضی افرادی که در این حوزه رشد نکردند تفکر مشکل دیگران به ما ربطی ندارد را منتشر می کنند در حالی که این مسئله با مفاهیم عمیق اسلامی در تضاد است زیرا اسلام قائل به داشتن دغدغه نسبت به دیگران است.

وزیر کشور بیان داشت: تمدن غرب سعی دارد انسان را صرفاً در مسائل شخصی درگیر کند تا کاری به دیگران نداشته باشد.

وی با تاکید بر اینکه رشد الزامان انسان محور است، افزود: گام دوم حرکت در مسیر تربیت انسان های دانشمند، آگاه و مسئولیت پذیر است زیرا نقطه کلیدی حل مشکلات این حوزه م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تنظیم برنامه پیشرفت استان ها/ تخصیص بودجه بر مبنای سند

تنظیم برنامه پیشرفت استان ها/ تخصیص بودجه بر مبنای سند