مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-06سياسي

آغاز ساخت 5 هزار واحد مسکن مددجویی با همکاری بسیج سازندگی


رییس کمیته امداد از آغاز ساخت 5 هزار واحد مسکونی برای مددجویان کمیته امداد با همکاری بسیج سازندگی خبر داد.

- ، مرتضی بختیاری در نشست تبیین شیوه نامه های اجرایی ساخت مسکن مددجویان که با حضور سردار محمد زهرایی، رییس سازمان بسیج سازندگی برگزار شد، گفت: تفاهم نامه ساخت 40 هزار واحد مسکن ویژه مددجویان کمیته امداد با همکاری بسیج سازندگی و بنیاد مسکن امضا شده و طبق برنامه ریزی قبلی، فاز اول این پروژه برای احداث 5 هزار واحد آغاز شد.

وی با بیان اینکه عملیات ساخت این واحدها تا دهه فجر به پیشرفت فیزیکی مناسبی خواهد رسید، افزود: از دهه فجر مرحله دوم این پروژه با ساخت 5 هزار واحد مسکن دیگر نیز کلید می خورد.

سیدمرتضی بختیاری با تاکید بر ضرورت ساخت مسکن با کیفیت برای مددجویان، اظهار کرد: علاوه بر ساخت بادوام و مقاوم، سرعت و زمان بندی اجرای پروژه برای ما بسیار مهم است.

رییس کمیته امداد با بیان اینکه شناسایی مددجویان، تشکیل پرونده و اخذ پروانه ساخت برای مرحله نخست پروژه انجام شده است، خاطرنشان کرد: امیدواریم در یک بازه زمانی 2 ساله تمام 40 هزار واحد تکمیل و به مددجویان تحویل شود.

بختیاری با اشاره به تفاهم نامه ساخت 10 هزار واحد مسکن مددجویی توسط بنیاد مستضعفان، اضافه کرد: 5 هزار واحد در قالب این تفاهم نامه پروانه ساخت دریافت کرده و وارد فاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز ساخت 5 هزار واحد مسکن مددجویی با همکاری بسیج سازندگی

آغاز ساخت 5 هزار واحد مسکن مددجویی با همکاری بسیج سازندگی