مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-06سياسي

بانه آب ندارد/مسؤولان آبی کردستان در فکر بقای ریاست!


در حالیکه آب در بانه جیره بندی است و در طول شبانه روز تنها سه ساعت آب به مردم می رسد و با این شرایط هم تنها برای 20 روز آب ذخیره وجود دارد، مسوولان آبی کردستان به جای اینکه به فکر چاره این کار باشند که به یک بحران جدی تبدیل نشود، - وی با بیان اینکه امروز بانه آب ندارد، گفت: یکی از سدهای ما در 5 کیلومتری شهر کاملا خشک شده و سد دیگر هم تا 10 روز دیگر ذخیره دارد، وضعیت فوق العاده وخیم است.

خیانت در سد عباس آباد این شهروند بانه ای گفت: در زمان بهره برداری از سد عباس آباد بزرگترین خیانت صورت گرفت و همین مهم عامل بروز مشکلاتی است که امروز بانه را با بحران بی آبی درگیر کرده است، نماینده قبلی مردم سقز و بانه در مجلس و دولت قبل به خاطر اینکه این طرح را به نام خود تمام کنند با وجود آگاهی از مشکلاتی که وجود داشت به صورت نیمه تمام افتتاح کردند.

وی افزود: زمانی که پروژه ای به بهره برداری می رسد دیگر بودجه به آن تعلق نمی گیرد و نبود بودجه هم موجب شده که امروز مردم بانه را به شدت با مشکل مواجه کند و رنج بی آبی را ما تحمل می کنیم.

آغاز جیره بندی آب از سال گذشته مسعود عباسی آزاد از دیگر ساکنان بانه با بیان اینکه بیش از یک سال است که مردم ما درگیر مشکل کم آبی و بی آبی است، گفت: مشکلات آب بانه زمانی ایجاد شد که سدها به صورت کامل آبگیری نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بانه آب ندارد/مسؤولان آبی کردستان در فکر بقای ریاست!

بانه آب ندارد/مسؤولان آبی کردستان در فکر بقای ریاست!