مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 15 آذر 1400 ساعت 06:302021-12-06اجتماعي

هوای امروز تهران در شرایط ناسالم  


براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(15 آذر ماه) هوای تهران در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته که ناشی از سکون جو و انباشت آلاینده ها است.

- براساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، امروز(15 آذر ماه) هوای تهران در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار گرفته که ناشی از سکون جو و انباشت آلاینده ها است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا پیش بینی های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوای شهر تهران نشان می دهد که در صبح روز دوشنبه (15 آذرماه) همزمان با افزایش ترافیک صبحگاهی، کیفیت هوا در بیشتر مناطق در محدوده ناسالم و ناسالم برای گروه های حساس قرار خواهد گرفت که ناشی از سکون جو و انباشت آلاینده ها طی ساعات گذشته است.

به تدریج با رشد ناپایداری جوی و احتمال رگبار پراکنده در طول روز و نیز افزایش نسبی تندی باد تا حدودی پراکندگی آلاینده ها تسهیل خواهد شد.

با وزش باد مؤثر تا اواخر وقت دوشنبه از غلظت آلاینده ها کاسته خواهد شد و بهبود کیفیت هوا در بیشتر مناطق پایتخت پیش بینی می شود.

کاهش تندی باد تا صبح روز سه شنبه (16 آذرماه) هم زمان با افزایش ترافیک صبحگاهی سبب افزایش غلظت ذرات معلق خواهد شد و کاهش کیفیت هوا در مناطق پرتردد دور از انتظار نخواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هوای امروز تهران در شرایط ناسالم  

هوای امروز تهران در شرایط ناسالم