مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 18:252021-12-05سياسي

فریبکاری های فرقه «یمانی» از زبان فردی که به تازگی از آن ها جدا شده است


فردی که به تازگی از جریان یمانی خارج شده است درباره زوایای پنهان، اشکالات، توجیهات و ادعاهای فریب آمیز این فرقه و همچنین چگونگی جدا شدن خود از مسیر این بی راهه می گوید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم حجت الاسلام سیدحسن پورآذر در نشستی که با محوریت بررسی زوایای پنهان فرقه یمانی و جزییات خروج وی از این فرقه ظهر امروز 10 آذر ماه 1400 با حضور اهالی رسانه و محققان در پایگاه خبری صدای حوزه برگزار شد اظهار کرد: به اشتباه مدتی از طرفداران فرقه یمانی بودم ولی امام زمان(عج) مرا از بی راهه نجات داد و اکنون از این فرقه خارج شده ام.

وی در تشریح خصوصیت حوزویانی که به جریان یمانی پیوسته اند عنوان کرد: اغلب طلابی که به این جریان پیوستند اهل درس و فضل و به دنبال تحول و اصلاح خود و جامعه بودند.

این فرد جدا شده از فرقه یمانی با چشمانی گریان ادامه داد: بیشتر حوزویانی که به یمانی ملحق شدند مطالعات خود را و فهم حدیث نیازمند علوم خاصی است و افرادی که آگاهی لازم در این زمینه را ندارند اگر به سراغ آن بروند به اشتباه می افتند .

وی تصریح کرد: پانهادن در هر مسیری تخصص خاص خود را می طلبد، من با اینکه سال ها در سطح عالی حوزه تدریس می کردم و سابقه قبولی با رتبه نخست در مقطع ارشد دانشگاه تهران و دکترای دانشگاه قم را داشتم ولی علم کافی در زمینه تفسیر قرآن و فهم اح


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فریبکاری های فرقه «یمانی» از زبان فردی که به تازگی از آن ها جدا شده است

فریبکاری های فرقه «یمانی» از زبان فردی که به تازگی از آن ها جدا شده است