مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:452021-12-05سياسي

جمع آوری معتادان متجاهر از وقوع جرایم مختلف جلوگیری می کند


جمع آوری معتادان متجاهر از وقوع جرایم مختلف از جمله سرقت جلوگیری می کند و فضای روانی و اجتماعی جامعه را نیز آرامتر می سازد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی استانداری قزوین منوچهر حبیبی در جلسه کمیته توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد استان بیان کرد: مواد مخدر یکی از عوامل مهم و اثرگذار در تهدید سرمایه های اجتماعی است که باید مقابله و مبارزه با آن به صورت جدی مورد توجه دستگاه های متولی قرار گیرد.

حبیبی اظهار کرد: مواد مخدر به سرمایه اجتماعی لطمه زده و هزینه های گزافی را برای مقابله به دستگاه های اجرایی، قضایی و نیروی انتظامی تحمیل می کند.

معاون سیاسی استاندار قزوین با بیان اینکه در شرایط موجود نباید اجازه دهیم که معتادان متجاهر در سطح شهر پراکنده باشند، افزود: جمع آوری معتادان متجاهر علاوه بر اینکه از وقوع جرایم مختلف از جمله سرقت جلوگیری می کند، فضای روانی و اجتماعی جامعه را نیز آرام تر می سازد.

وی تاکید کرد: ساماندهی معتادان متجاهر در سطح استان امری ضروری است، در این راستا اگر بتوان دو موضوع اعتیاد و سرقت را مدیریت کرد 50 درصد زندان های ما خالی می شود.

حبیبی گفت: جانمایی و ساماندهی مرکز نگهداری باید دسترسی مناسب داشته باشد و موقعیت مرکز نگهداری باید مناسب بوده و در یک مکان با شرایط ویژه باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جمع آوری معتادان متجاهر از وقوع جرایم مختلف جلوگیری می کند

جمع آوری معتادان متجاهر از وقوع جرایم مختلف جلوگیری می کند