مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-05بين الملل

لفاظی بنت: ایران باید غنی سازی اورانیوم را قبل از ادامه مذاکرات وین متوقف کند


در ادامه تقلای صهیونیست ها برای سوء استفاده از وقفه ایجاد شده در روند مذاکرات وین، نخست وزیر رژیم صهیونیستی گفت که قدرت های جهانی باید تهران را تحت فشار بگذارند تا غنی سازی اورانیوم را قبل از ادامه مذاکرات متوقف کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نفتالی بنت نخست وزیر رژیم صهیونیستی امروز (یکشنبه) گفت که قدرت های جهانی باید تهران را تحت فشار بگذارند تا غنی سازی اورانیوم خود را قبل از ازسرگیری دور دیگری از مذاکرات در وین متوقف کند.

بنت در جلسه کابینه خود گفت: من از هر کشوری که در وین با ایران مذاکره می کند می خواهم که موضع محکمی اتخاذ کند و به ایران بفهماند که نمی توانند همزمان هم غنی سازی اورانیوم انجام دهند و هم مذاکره کنند.

نخست وزیر رژیم صهیونیستی افزود: هدف ما این است که از پنجره فرصتی که بین دورها باز شده استفاده کنیم تا به دوستان خود در ایالات متحده بگوییم دقیقاً زمان استفاده از ابزاری متفاوت در برابر تاخت و تاز ایران در حوزه غنی سازی است.

بنت در ادامه به گزافه گویی علیه ایران پرداخت و تهران را متهم کرد که رویکردی تهاجمی و قلدرمابانه برای باج خواهی از آمریکا به منظور برداشتن تحریم های موجود اتخاذ کرده تا به ادعای او بتواند از طریق پیگیری غنی سازی اورانیوم، فعالیت های تروریستی جهانی خود را تأمین مالی کن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لفاظی بنت: ایران باید غنی سازی اورانیوم را قبل از ادامه مذاکرات وین متوقف کند

لفاظی بنت: ایران باید غنی سازی اورانیوم را قبل از ادامه مذاکرات وین متوقف کند