مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:402021-12-05اقتصادي

تاکید بانک مرکزی بر ضرورت تسریع در اعطای وام ازدواج


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از بانک مرکزی، پیرو دستور موکد بانک مرکزی در زمینه تسریع در تعیین شعبه و تسهیل در اعطای تسهیلات ازدواج و دریافت وثایق برای پرداخت و نیز طرح شکایت هایی از سوی متقاضیان مبنی بر سخت گیری شعب بانک ها در اعطای تسهیلات یاد شده، - بانک مرکزی در نامه ای خطاب به شبکه بانکی کشور، با تاکید بر اعطای تسهیلات ازدواج در چارچوب اخذ وثایق طبق قانون، خواستار تسریع در اعطای وام به متقاضیان شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو از بانک مرکزی، پیرو دستور موکد بانک مرکزی در زمینه تسریع در تعیین شعبه و تسهیل در اعطای تسهیلات ازدواج و دریافت وثایق برای پرداخت و نیز طرح شکایت هایی از سوی متقاضیان مبنی بر سخت گیری شعب بانک ها در اعطای تسهیلات یاد شده، بانک مرکزی در نامه ای به شبکه بانکی کشور خواستار تسریع در اعطای وام ازدواج شد.

‏براساس اعلام بانک مرکزی، از ابتدای امسال تاکنون 700 هزار فقره تسهیلات ازدواج معادل 60 هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی پرداخت شده است.

همچنین شبکه بانکی کشور سال گذشته نیز 825 هزار فقره تسهیلات ازدواج معادل 43 هزار میلیارد تومان پرداخت کرده بود.

براساس بند (الف) تبصره 16 قانون بودجه، بانک های عامل موظف به پرداخت تسهیلات قرض الحسنه ازدواج هستند و باید به صورت ماهانه نیز تسهیلات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تاکید بانک مرکزی بر ضرورت تسریع در اعطای وام ازدواج

تاکید بانک مرکزی بر ضرورت تسریع در اعطای وام ازدواج