مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-05سياسي

راه اندازی ستاد راهبری و هدایت طرح های محرومیت زدایی در استانداری


به زودی در استانداری مرکزی ستاد راهبری و هدایت طرح های محرومیت زدایی راه اندازی می شود.

- ، فرزاد مخلص الائمه ظهر یکشنبه در آغاز طرح حرکت مثبت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) و پویش ملی احسانه و پویش ملی اهدای وسایل گرمایشی به مناطق کم برخوردار با بیان اینکه سهم دولت و ساماندهی دولت در امر محرومیت زدایی خیلی تعیین کننده است، اظهار کرد: به جای کارهای پراکنده و موازی می توان راهبری جدی در حوزه دولت انجام داد.

وی ادامه داد: هر وقت پای گزارش هر کدام از نهادها می نشینیم احساس می کنیم که یک تنه توانسته بخش زیادی از محرومیت را در جامعه رفع کند اما هنوز هم با توجه به ظرفیت ها و فرصت های موجود در استان مرکزی با محرومیت مواجه هستیم.

استاندار مرکزی با بیان اینکه باید بتوان با یک هم افزایی بهتر با نقش محوری دولت گام مؤثری در این حوزه برداشت، عنوان کرد: علیرغم فعالیت نهادهای حمایتی و انقلابی مختلف در کشور که هر کدام به تنهایی نقش مؤثری در محرومیت زدایی داشتند و دارند، اما متأسفانه هنوز فقر و محرومیت در جامعه وجود دارد که این مهم خیلی جای نقد و تحلیل دارد.

مخلص الائمه گفت: به زودی در استانداری مرکزی ستاد راهبری و هدایت طرح های محرومیت زدایی راه اندازی می شود که سازماندهی لازم در این رابطه صورت گیرد و طرح نوشته و تدوین شده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی ستاد راهبری و هدایت طرح های محرومیت زدایی در استانداری

راه اندازی ستاد راهبری و هدایت طرح های محرومیت زدایی در استانداری