مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:052021-12-05بين الملل

رییس موساد به آمریکا رفت


رییس سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی همزمان با کارشکنی های دیگر مقامات این رژیم در مذاکرات وین، جهت گفتگو درباره ایران عازم آمریکا شد.

- به نقل از تایمز اسراییل، در ادامه کارشکنی و سنگ اندازی صهیونیست ها در جریان مذاکرات ایران با 1+4 در وین پایتخت اتریش، دیوید بارنیا رییس سازمان جاسوسی موساد در رژیم صهیونیستی عازم واشنگتن شد.

گفته می شود که هدف سفر بارنیا به آمریکا این است که ایالات متحده را متقاعد نماید تا به دنبال توافق موقتی که ایران را به پایبندی کامل به تعداتش نمی کند، نباشد و در عوض به دنبال جلب حمایت بین المللی برای اعمال تحریم های شدید علیه تهران باشد.

دیگر منابع خبری صهیونیست در این باره اعلام کردند که رییس موساد بر این مسئله تاکید خواهد کرد که چنانچه توافقی در آخر کار با ایران صورت گیرد، رژیم صهیونیستی ملزم به پایبندی به آن نخواهد بود.

سفر بارنیا در حالی صورت می گیرد که دور جدید مذاکرات مذکور در وین به پایان رسیده و سران کشورهای مذاکره کننده قرار است پس از بررسی پیشنهادهای ایران و جهت ادامه مذاکرات، به وین بازگردند.

بارنیا پیش تر نیز همزمان با مذاکرات هسته ای در وین، برضد ایران لفاظی کرده بود.

وی در سخنانی که از شبکه 12 تلویزیون رژیم صهیونیستی پخش شد، ادعا کرد: به نمایندگی از موساد متعهد می شوم که ایران هرگز به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییس موساد به آمریکا رفت

رییس موساد به آمریکا رفت