مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-05اجتماعي

پایش مرزهای کرمانشاه برای جلوگیری از ورود اُمیکرون


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از نظارت جدی بر ورود و خروج در پایانه های مرزی استان برای جلوگیری از ورود سویه اُمیکرون کرونا به کشور و استان خبر داد.

- پایش مرزهای کرمانشاه برای جلوگیری از ورود "اُمیکرون" ایسنا/کرمانشاه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از نظارت جدی بر ورود و خروج در پایانه های مرزی استان برای جلوگیری از ورود سویه "اُمیکرون" کرونا به کشور و استان خبر داد.

فریرز کرمی با اشاره به نظارت مستمر بر مرزهای استان به منظور پیشگیری از شیوع کرونا، افزود: با توجه به موج جدید کرونا در برخی کشورها، نظارت های ویژه ای در پایانه های مرزی در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه عنوان کرد: در پایانه های مرزی ورود مستقیم و غیرمستقیم همه مسافران غیرایرانی از مبادی کشورهای آفریقای جنوبی به کشور تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

وی ادامه داد: همچنین در راستای جلوگیری از شیوع گونه جدید ویروس کرونا، در پایانه مرزی پرویزخان به عنوان مهمترین مرز تردد مسافر استان، اقداماتی از جمله اخذ تست از مسافرین ورودی ایرانی و خارجی در بدو ورود به کشور انجام می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایش مرزهای کرمانشاه برای جلوگیری از ورود اُمیکرون

پایش مرزهای کرمانشاه برای جلوگیری از ورود اُمیکرون