مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:452021-12-05بين الملل

گروه های مقاومت شهادت جوان فلسطینی در قدس را محکوم کردند


گروه های فلسطینی اعدام یک جوان فلسطینی از اهالی شهر سلفیت واقع در شمال کرانه باختری توسط اشغالگران صهیونیستی را محکوم کردند.

- گروه های فلسطینی اعدام یک جوان فلسطینی از اهالی شهر "سلفیت" واقع در شمال کرانه باختری توسط اشغالگران صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از المنار، جنبش مقاومت اسلامی (حماس) اعلام کرد، عملیات باب العامود، قهرمانی جدیدی است که جوانان فلسطینی از طریق عملیات شهادت طلبانه در قدس اشغالی رقم زده اند.

جنبش حماس در واکنش به شهادت سلیمه پس از عملیات شهادت طلبانه وی در قدس اشغالی تاکید کرد که این عملیات، نبردی باز با اشغالگران است که تا زمان تحقق اهداف ملت فلسطین متوقف نخواهد شد.

این جنبش همچنین اعلام کرد، این شهر مقدس، برای بیرون راندن اشغالگران غاصب و حفاظت از هویت عربی و فلسطینی آن می جنگد.

در همین راستا، طارق عزالدین، سخنگوی جنبش جهاد اسلامی فلسطین خاطرنشان کرد، آنچه در قدس اشغالی رخ داد، جنایتی شنیع بوده و اشغالگران جز زبان زور، زبان دیگری را نمی فهمند و تنها از طریق تمامی اشکال مقاومت می توان در مقابل صهیونیست ها ایستاد.

وی از ملت فلسطین و گروه های مقاومت خواست در مقابله با اشغالگران اسراییلی نقش فعال و کارآمدی داشته باشند تا آنها بهای تجاوز و جنایت هایشان را پرداخت کنند تا م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروه های مقاومت شهادت جوان فلسطینی در قدس را محکوم کردند

گروه های مقاومت شهادت جوان فلسطینی در قدس را محکوم کردند