مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:302021-12-05اجتماعي

نحوه ارائه مشاوره تلفنی به دانش آموزان با «خط ملی 1570»


مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان از سوی «خط ملی نماد 1570» توضیحاتی ارائه و اهداف راه اندازی این خط را برشمرد.

- مدیر کل امور تربیتی، مشاوره و مراقبت در برابر آسیب های اجتماعی وزارت آموزش و پرورش درباره چگونگی ارائه خدمات مشاوره ای به دانش آموزان از سوی خط ملی نماد 1570 توضیحاتی ارائه و اهداف راه اندازی این خط را برشمرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود شکوهی درباره ضرورت راه اندازی خط ملی نماد 1570 گفت: محافظت از کودکان و نوجوانان در برابر مخاطرات سلامت روان و آسیب های اجتماعی، علاوه بر ارائه آموزش های خودمراقبتی، به آمادگی برای واکنش سریع و مداخله به موقع و مؤثر نیز نیازمند است.

وی افزود: در شرایطی که مخاطرات گوناگون، سلامت روانی اجتماعی کودکان و نوجوانان را تهدید می کند، استفاده از ظرفیت های متنوع و راهکارهای جامع برای دسترسی دانش آموزان و خانواده ها به خدمات مورد نیاز راهنمایی، مشاوره و مددکاری اجتماعی می تواند علاوه برپیشگیری از بروز و گسترش اختلال های سلامت روان و آسیب های اجتماعی در بین دانش آموزان باعث نجات جان آن ها در فوریت های روانی - اجتماعی و رویدادهای ناگوار و شرایط سخت شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نحوه ارائه مشاوره تلفنی به دانش آموزان با «خط ملی 1570»

نحوه ارائه مشاوره تلفنی به دانش آموزان با «خط ملی 1570»