مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 09:102021-12-05سياسي

8 نگین انگشتری متبرک جایزه ویژه مسابقات قرآنی مدهامتان در هرمزگان


مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان گفت: جوایز ویژه ای ازجمله 8 نگین انگشتری متبرک برای شرکت کنندگان در پانزدهمین دوره مسابقات قرآنی مدهامتان در هرمزگان مشخص شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام احمد پهلوانی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ترویج و نهادینه سازی فرهنگ دینی و قرآنی در جامعه، ترویج معارف قرآنی، توجه به مساجد به عنوان پایگاه های قرآنی، تحکیم پیوند مسجد، قرآن و مردم و شناسایی استعدادهای مردمی و تلاش برای تقویت این استعدادها از جمله اهداف برگزاری این دوره از مسابقات است.

حجت الاسلام پهلوانی گفت: فراخوان این مسابقات از هفتم آبان ماه آغاز شده و علاقمندان تا پایان آذر ماه سال جاری فرصت شرکت در این مسابقات را دارند.

وی افزود: این دوره از مسابقات قرآنی مدهامتان در رشته های قرائت تحقیق، قرائت تقلیدی، مفاهیم، اذان، قرائت ترتیل، حفظ کل، حفظ جز 30، مکبری، قرائت نماز و استعدادیابی در رده های سنی زیر 7 سال، 7 سال تا 16 سال، 16 تا 30 برگزار می شود.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد هرمزگان ادامه داد: فرآیند ثبت نام در پانزدهمین مسابقات قرآنی مدهامتان در سامانه بچه های مسجد بارگزاری شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

8 نگین انگشتری متبرک جایزه ویژه مسابقات قرآنی مدهامتان در هرمزگان

8 نگین انگشتری متبرک جایزه ویژه مسابقات قرآنی مدهامتان در هرمزگان