مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-05سياسي

درخواست نایب رییس مجلس از رهبری درباره فوق العاده ویژه نیروهای مسلح


از محضر مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده معظم کل نیروهای مسلح، خواهشمندم برای صیانت از حقوق این اقشار به ستاد کل نیروهای مسلح در مورد فوق العاده ویژه نظامی ها دستور دهند.

- نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: از محضر مقام معظم رهبری به عنوان فرمانده معظم کل نیروهای مسلح، خواهشمندم برای صیانت از حقوق این اقشار به ستاد کل نیروهای مسلح در مورد فوق العاده ویژه نظامی ها دستور دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، عبدالرضا مصری در جلسه علنی امروز(یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود با استناد به ماده 112 قانون برنامه ششم توسعه گفت: این ماده برای مناطق جنگی فوق العاده ای معین شده است که باید در اختیار کارکنان دستگاه های جرایی در مناطق جنگی قرار بگیرد.

دولت وقت برای کارکنان دستگاه های اجرایی این امر را عملیاتی کرد و از بالاترین مقام اجرایی مانند فرماندار، استاندار، بخشدار و مدیران کل تا پایین ترین سطح سازمانی از این فوق العاده برخوردار شدند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی ضمن انتقاد از اجرایی نشدن فوق العاده مذکور در دولت قبل گفت: حق مسلم کسانی که شبانه روز از مرز و بوم ایران حراست و صیانت می کنند، برخورداری از این فوق العاده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نایب رییس مجلس از رهبری درباره فوق العاده ویژه نیروهای مسلح

درخواست نایب رییس مجلس از رهبری درباره فوق العاده ویژه نیروهای مسلح