مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:202021-12-05اقتصادي

ذاکر: مجلس باید به دنبال راهکار برای کنترل قیمتها باشد


نماینده مردم ارومیه در مجلس با انتقاد از بررسی طرح مالکیت صنعتی در صحن مجلس تاکید کرد: هرکس 150 ماده را برای ثبت یک اختراع ببیند از انجام اختراع منصرف خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید سلمان ذاکر در تذکری در جریان جلسه علنی امروز مجلس و بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی بیان کرد: براساس اصل 138 قانون اساسی مجلس نباید در مواردی که مربوط به آیین نامه می شود ورود کند و این امر جزو وظایف هیات دولت است اکنون ما چندین جلسه است که مشغول بررسی طرح حمایت از مالکیت صنعتی هستیم که 150 ماده دارد.

اما واقعیت این است که هر کس این 150 ماده را ببیند از اختراع منصرف می شود.

وی در ادامه گفت: امروز قیمت دلار و سکه در همین محصولات خوارکی تاثیر گذاشته و معیشت مردم در تنگنا است مجلس باید به دنبال راهکار برای کنترل بازار باشد اینکه ما بخواهیم چندین جلسه را برای بررسی این 150 ماده اختصاص دهیم قابل قبول نیست.

نماینده مردم ارومیه در مجلس تصریح کرد: ما طرح حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی را که از اهمیت بالای برخوردار بود براساس اصل 85 قانون اساسی به کمیسیون فرستادیم اما این طرح را که تاثیر چندانی در زندگی ندارد را بند به بند در صحن مجلس بررسی می کنیم هیات رییسه مجلس باید در اولویت بندی طرحها دقت کنند و امروز مجلس باید به دنبال راهکار برای حل مشکلات معیشتی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ذاکر: مجلس باید به دنبال راهکار برای کنترل قیمتها باشد

ذاکر: مجلس باید به دنبال راهکار برای کنترل قیمتها باشد