مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-05بين الملل

ثبت ده ها مورد تخلف فیس بوک در انتشار مطالب فلسطینی طی نوامبر


یک مرکز غیر دولتی فلسطینی از 91 مورد نقض صورت گرفته در محتواهای مرتبط با فلسطین در شبکه های اجتماعی و در رأس آنها فیس بوک پرده برداشت.

- یک مرکز غیر دولتی فلسطینی از 91 مورد نقض صورت گرفته در محتواهای مرتبط با فلسطین در شبکه های اجتماعی و در رأس آنها فیس بوک پرده برداشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از عربی21، مرکز فلسطینی صدی سوشیال در گزارشی اعلام کرد که 91 نقض محتوای فلسطینی در شبکه های اجتماعی طی ماه نوامبر را مستند کرده است.

طبق این گزارش، بیشتر این نقض ها توسط فیس بوک اتفاق افتاده است.

این مرکز اعلام کرد: شرکت متا (فیس بوک سابق) همچنان با محتوای فلسطینی بر اساس دیکته های اسراییل برخورد می کند، اصطلاحات و روایت فلسطینی را محدود کرده و همچنین پلتفرم های رسانه ای را برای انتقال جریان رویدادها از طریق حساب های خود محدود می کند.

صدی سوشیال همچنین گزارش داد که فیس بوک بیش از 65 حساب کاربری را هدف قرار داده است، علاوه بر این 17 مورد نقض در برنامه اینستاگرام صورت گرفته است.

در این گزارش آمده است که بیشترین حساب هایی که طی ماه میلادی گذشته مورد هدف قرار گرفت؛ حساب های رسانه ای و حساب های متعلق به روزنامه نگاران و فعالانی بود که آخرین تحولات قدس اشغالی را پوشش می دادند، به ویژه صفحه سایت میدان قدس و صفحه خبری القسطل .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت ده ها مورد تخلف فیس بوک در انتشار مطالب فلسطینی طی نوامبر

ثبت ده ها مورد تخلف فیس بوک در انتشار مطالب فلسطینی طی نوامبر