مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 06:452021-12-05سياسي

طرح راه آهن بوشهر–شیراز همچنان خاک می خورد


شیراز به سان کتابی می ماند که هر از چندگاهی از طاقچه برداشته، گردوخاک هایش پاک می شود و دوباره سر جایش می گذارند تا بار دیگر خاک بگیرد.

- ایسنا/بوشهر طرح راه آهن بوشهر - شیراز به سان کتابی می ماند که هر از چندگاهی از طاقچه برداشته، گردوخاک هایش پاک می شود و دوباره سر جایش می گذارند تا بار دیگر خاک بگیرد.

طرح راه آهن بوشهر - شیراز از مصوبات سفر اول دولت محمود احمدی نژاد در دولت نهم بود که عملیات اجرایی آن از سال 86 شروع شد، اما به دلیل تامین نشدن اعتبارات مورد نیاز روند اجرای پروژه کند و در بیشتر ایام سال های گذشته نیز متوقف شده بود.

با روی کار آمدن هر دولت وعده به سرانجام رسیدن طرح راه آهن بوشهر-شیراز داده می شود.

طرحی که همچنان لاک پشتی پیش می رود و تاکنون به گفته معاون مهندسی ساخت اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر تنها حدود 8 درصد آن هم در حوزه زیرساختی پیشرفت فیزیکی داشته است، در طول همه این سال ها دولت ها و مسئولان مختلف دولتی وعده های متعددی را به مردم استان بوشهر دادند اما این خواسته و آرزوی دیرینه رنگ واقعیت به خود نگرفت.

در واقع طرح راه آهن بوشهر به سان کتابی می ماند که هر از چندگاهی از طاقچه برداشته، گردوخاک هایش پاک می شود و دوباره سر جایش می گذارند تا بار دیگر خاک بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح راه آهن بوشهر–شیراز همچنان خاک می خورد

طرح راه آهن بوشهر–شیراز همچنان خاک می خورد