مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 04:402021-12-05سياسي

فشارهای غرب تاثیری بر ایران ندارد/ مذاکرات باید منطقی باشد


نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ایران هیچ گاه تحت تاثیر فشارهای سیاسی و تهدیدات غربی ها قرار نمی گیرد و آنان باید در یک محیط منطقی و عقلانی با ما مذاکره کنند.

- رضا تقی پور در گفتگو با مورد تاکید قرار گرفته است.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران هیچ گاه تحت تاثیر فشارهای سیاسی و تهدیدات غربی ها قرار نمی گیرد و علی رغم اینکه آنان همواره به دنبال ایجاد بی ثباتی در کشور ما هستند، اما ایران مسیر خودش را با عزت و اقتدار طی می کند.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: در چند سال اخیر شاهد اقدامات خصمانه متعددی از سوی برخی از کشورهای غربی علیه جمهوری اسلامی ایران بودیم و بر این اساس، تاکید ایران آن است که آنان باید این بار در یک محیط منطقی و عقلانی با ما مذاکره کنند.

تقی پور ادامه داد: جمهوری اسلامی ایران اهل تعامل و ارتباط دوستانه و چندجانبه با کشورهای جهان است، اما شرط ما برای انجام مذاکرات آن است که طرف مقابل به هیچ وجه از زبان هشدار و تهدید در برابر مقامات ایران استفاده نکند، قوانین بین المللی نقض نشود و اصول ما در سیاست خارجی یعنی عزت، حکمت و مصلحت باید حفظ شود.

وی با بیان اینکه مذاکرات باید در شرایط برابر سیاسی و در یک محیط منطقی و عقلانی انجام شود، گفت: اگر غربی ها بخواهند هشدار دهند و یا آنکه به دن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فشارهای غرب تاثیری بر ایران ندارد/ مذاکرات باید منطقی باشد

فشارهای غرب تاثیری بر ایران ندارد/ مذاکرات باید منطقی باشد