مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 14 آذر 1400 ساعت 03:152021-12-04بين الملل

میقاتی خطاب به لبنانی ها: در مسائلی که به ضرر کشور است دخالت نکنید


نخست وزیر لبنان ضمن تاکید بر لزوم پایبندی به سیاست خویشتنداری ، از لبنانی ها خواست در هیچ یک از موضوعاتی که توهین به کشورهای عربی قلمداد شده و به ضرر منافع لبنان است، - نخست وزیر لبنان ضمن تاکید بر لزوم پایبندی به سیاست"خویشتنداری"، از لبنانی ها خواست در هیچ یک از موضوعاتی که توهین به کشورهای عربی قلمداد شده و به ضرر منافع لبنان است، مداخله نکنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نجیب میقاتی، نخست وزیر لبنان در گفتگو با روزنامه النهار العربی درباره تماس سه جانبه میان خود، امانوئل ماکرون، رییس جمهور فرانسه و محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان توضیح داد.

وی اظهار داشت که در این تماس به بن سلمان تاکید کرده لبنان عزم خود را بری بازگرداندن روابط با عربستان به دوران قبل از بحران اخیر جزم کرده است.

میقاتی در ادامه گفت که به بن سلمان درباره اجرای اصلاحات اساسی که راهگشای حمایت از لبنان در این شرایط دشوار و در همه سطوح باشد، اطمینان داده است.

وی ادامه داد: طرف های لبنانی باید با دقت شرایط را ارزیابی کنند و در هر موضوعی که به ضرر برادران عرب و لبنانی ها است، دخالت نکنند.

نخست وزیر لبنان در پایان خطاب به لبنانی ها گفت: زمان آن فرا رسیده که دوباره به سیاست خویشتنداری متوسل شده و خود و کشورمان را درگیر آنچه که به ما ربطی ندارد، نکنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

میقاتی خطاب به لبنانی ها: در مسائلی که به ضرر کشور است دخالت نکنید

میقاتی خطاب به لبنانی ها: در مسائلی که به ضرر کشور است دخالت نکنید