مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:302021-12-04اقتصادي

حذف واسطه ها از فرآیند تنظیم بازار به صورت جدی دنبال می شود


دستگاه های نظارتی در سطح ملی و استانی نسبت به حذف واسطه ها و دلالانی که پی در پی قیمت ها را بالا می برند، اقدامات مقتضی را به عمل خواهند آورد.

- به نقل از پایگاه اطلاع رسانی وزارت کشور، احمد وحیدی وزیر کشور در جلسه هماهنگی اجرای مصوبات ستاد تنظیم بازار که با حضور نمایندگان عالی دستگاه های ذی ربط در محل وزارت کشور برگزار شد، با بیان اینکه تلاش دولت بر کنترل مؤثر قیمت ها در بازار است، گفت: در راستای ستاد تنظیم بازار کارگروه اقدام مشترک متشکل از وزارت صمت، جهاد کشاورزی، سازمان تعزیرات و اصناف پیش بینی شده که این کارگروه وظیفه مدیریت بهتر بازار را بر عهده دارد.

وی افزود: دستگاه های نظارتی در سطح ملی و استانی نسبت به حذف واسطه ها و دلالانی که پی در پی قیمت ها را بالا می برند، اقدامات مقتضی را به عمل خواهند آورد.

وزیر کشور با اشاره به جزییات نشست امروز کمیته اقدام مشترک تنظیم بازار گفت: در جلسه امشب موضوعاتی نظیر سیستم قیمت گذاری ها، نظارت بر قیمت ها و نحوه بازدارندگی در خصوص تخلفات صورت گرفته در این حوزه و همچنین نظارت مؤثرتر بر قیمت اقلام اساسی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وحیدی تصریح کرد: در نشست امروز همچنین مصوب شد که متناظر این کارگروه در سطح استان و شهرستان با مسئولیت استانداران و فرمانداران با هدف تقویت نظارت بر قیمت کا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف واسطه ها از فرآیند تنظیم بازار به صورت جدی دنبال می شود

حذف واسطه ها از فرآیند تنظیم بازار به صورت جدی دنبال می شود