مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 19:252021-12-04اقتصادي

دستور وزیر کشور برای ثبات قیمت ها در بازار


وزیر کشور با تاکید بر اینکه نمی توان بازار و مردم را به حال خود رها کرد؛ گفت: باید تصمیمات و اقداماتی اتخاذ شود که در تمامی کالاها ثبات قیمت اعمال شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، به سر می بریم باید یک دستورالعمل شفاف و روشن تهیه شود و اختیارات لازم برای کنترل قمیت ها و ثبات بازار به مسئولین استانی و شهرستانی داده می شود.

وزیر کشور خواستار فعال شدن ستادهای استانی و شهرستانی برای نظارت بر قیمت ها شد و گفت: فعالیت بخش خصوصی همواره برای ما مهم است اما باید در این شرایط حواسشان به مردم هم باشد.

وی با انتقاد از برخی سوء استفاده و دلال بازی ها در بازار، گفت: قابل قبول نیست که شاهد مستمر تغییر قیمت ها باشیم و نباید مردم احساس کنند که فضا رها شده است.

وی از اعضای ستاد خواست تا در بحث قیمت گذاری سرمنشاها را مورد توجه قرار دهند و هم بحث قیمت و هم حجم کالاها را کنترل کنند.

در پایان این جلسه چند مصوبه برای ثبات و تنظیم بازار مورد تصویب قرار گرفت که مهم ترین آن فعال شدن ستادهای استانی و شهرستانی به ریاست استانداران و فرمانداران و اعطای اختیارات لازم به این ستاد و همچنین قیمت گذاری اقلام بیشتری از کالاهایی که بر زندگی مردم  تاثیرات مستمر و مداوم دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستور وزیر کشور برای ثبات قیمت ها در بازار

دستور وزیر کشور برای ثبات قیمت ها در بازار