مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-04ورزشي

تشکر آجورلو از وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال


مدیرعامل باشگاه استقلال پس از موافقت سازمان لیگ با واگذاری تبلیغات محیطی در پیامی از وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال قدردانی کرد.

در پیام آجورلو که در صفحه شخصی اش منتشر شده آمده است؛امروز را می‏توان به عنوان یکی از روزهای ماندگار در تاریخ باشگاه استقلال و فوتبال ایران ثبت کرد.

بی تردید دست یابی به حق تبلیغات محیطی اقدامی مهم و بزرگ در جهت ثروتمند شدن و قدرتمند شدن باشگاه استقلال خواهد بود.

در این میان لازم است از حمایت های مداوم برادر عزیز جناب آقای دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و معاونین ایشان تقدیر و تشکر داشته باشم که نقش فراوانی در این اقدام داشتند.

لازم است از حمایت هواداران عزیز که بدون حمایت آنها دست یابی به این هدف مقدور نبود هم تشکر کنم و اعلام نمایم که ساختن استقلال قدرتمند و ثروتمند با حمایت دلگرم کننده هواداران عزیز این باشگاه قابل تحقق است.

در این میان حمایت پیشکسوتان عزیز باشگاه استقلال و جامعه رسانه ای کشور نقش فراوانی در پیش رفتن این موضوع و روند موجود داشته و دارد.

از همکاری ریاست محترم فدراسیون فوتبال جناب آقای عزیزی خادم و مشاور حقوقی ایشان آقای دکتر رفیعی همچنین ریاست سازمان لیگ جناب آقای بهاروند و همکاران ایشان در آن سازمان قدردانی می کنم و به عنوان خدمتگذار هواداران پرشور باشگاه استقل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکر آجورلو از وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال

تشکر آجورلو از وزیر ورزش و رییس فدراسیون فوتبال