مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 15:502021-12-04سياسي

فیبرنوری یکی از زیرساخت های مهم پیشرفت است


نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس گفت: فیبر نوری یکی از زیرساخت های مهم پیشرفت است که امیدواریم با آن پهنای باند اینترنت همراه و سایت های تلفن بهبود پیدا کند.

- حجت الاسلام محمدرضا مبلغی، امروز در مراسم آغاز عملیات اجرایی پروژه ملی فیبر نوری مسیر پل کشکان به کوهدشت، اظهار کرد: این پروژه یکی از زیرساخت های اساسی ارتباطات در شهرستان های کوهدشت، رومشکان، پلدختر و خرم آباد بوده و آثار مطلوبی را در زمینه تلفن همراه و صدا و سیما دارد.

وی ادامه داد: ما تاکنون از یک خط این زیرساخت استفاده می کردیم و همه شهرستان ها معمولاً دو خط دارند که اگر وضعیتی مانند سیل 98 پیش آمد از آن استفاده شود.

مبلغی عنوان کرد: یکی از زیرساخت های مهم فیبر نوری است که امیدواریم با آن پهنای باند اینترنت همراه و سایت های تلفن بهبود پیدا کند.

نماینده مردم کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، بیان کرد: چند مطالبه قدیمی مانند اینترنت و سایت تلفن همراه منطقه سپیده گل گل و اجرا و راه اندازی شش نیو سایت و ارتقا 9 سایت 2G و 3G به 4G، پایش تمام روستاهای کوهدشت و رومشکان، سایت سیار bts برای کوهدشت و رومشکان جهت جلوگیری از قطع ارتباطات در مواقع بحرانی، منطقه گردشگری شیرز و استفاده از اعتبارات USO برای پروژه های کوهدشت و رومشکان از درخواست های ماست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فیبرنوری یکی از زیرساخت های مهم پیشرفت است

فیبرنوری یکی از زیرساخت های مهم پیشرفت است