مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 13:302021-12-04اقتصادي

جزییاتی تازه از طرح «هسته های کارآفرینی هنر»


مدیرعامل صندوق اعتباری هنر از ارسال اولین لیست متقاضیان تسهیلات ضروری بدون بهره با کارمزد 2 درصد و اجرایی شدن طرح ایجاد «هسته های کارآفرینی هنر» خبر داد.

- به نقل از روابط عمومی صندوق اعتباری هنر، سیدمجید پواحمدی، مشاور وزیر و مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اعلام جزییاتی از نحوه اعطای تسهیلات به اهالی فرهنگ و هنر گفت: اهالی فرهنگ و هنر بدون شک از جایگاه ویژه ای برای توسعه فرهنگی و اجتماعی در کشور برخوردار هستند.

در همین راستا حمایت از این قشر فرهیخته، توزیع عادلانه منابع و کم کردن دغدغه های معیشتی و درمانی آنها از جمله اهدافی است که صندوق اعتباری هنر دنبال می کند.

مدیرعامل صندوق اعتباری هنر با اشاره به جزییات اعطای تسهیلات قرض الحسنه و بدون بهره در دوره مدیریتی جدید با تمرکز بر استان های کم برخوردار گفت: این تسهیلات به منظور تأمین و رفع احتیاجات ضروری اعضای صندوق اعتباری هنر در چارچوب مقررات بانکی با حداقل تضامین و با استفاده از منابع اعتباری صندوق اعتباری هنر پرداخت می شود.

وی در ادامه ضمن ارائه دیگر جزییات این تسهیلات توضیح داد: مبلغ تسهیلات پرداختی با توجه به پیشنهاد معاونت های ذی ربط، ادارات کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان ها، خانه های تخصصی و با در نظر گرفتن شرایط متقاضی در کمیته اعتبارات تعیین و از مبلغ هشت میل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییاتی تازه از طرح «هسته های کارآفرینی هنر»

جزییاتی تازه از طرح «هسته های کارآفرینی هنر»