مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-04سياسي

60 پروژه عمرانی و 500 طرح اشتغال در «کارون» اجرا می شود


مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای 60 پروژه عمرانی و 500 طرح اشتغال در شهرستان کارون تا پایان سال خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه جامعه خبرگزاری فارس، محمد ترکمانه، مدیرعامل بنیاد برکت در حاشیه سفر به استان خوزستان و بازدید از مناطق محروم این استان ضمن بیان این مطلب افزود: با توجه به کمبود و محدودیت زیرساخت ها در شهرستان کارون، 60 پروژه عمرانی و زیربنایی در حوزه های توسعه آب رسانی، ساخت و تکمیل مراکز بهداشتی و درمانی، احداث و توسعه مدارس و ساخت مراکز فرهنگی و مذهبی در این شهرستان و روستاهای توابع آن اجرا می شود.

وی از راه اندازی این پروژه های عمرانی تا پایان سال خبر داد و گفت: بنیاد برکت 200 میلیارد ریال برای این منظور اختصاص داده است.

مدیرعامل بنیاد برکت تاکید کرد: با راه اندازی دفتر پیشرفت و آبادانی بنیاد برکت در کارون، تمرکز ویژه ای بر محرومیت زدایی از مناطق کم برخوردار و روستایی این شهرستان شده است.

    ترکمانه با اشاره به وجود مشکل معیشت و اشتغال ناپایدار در شهرستان کارون اظهار داشت: تا پایان امسال 450 طرح اشتغال زایی اجتماع محور در 30 روستای کارون اجرا می شود که باعث ایجاد فرصت های کسب وکار برای یک هزار و 500 نفر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

60 پروژه عمرانی و 500 طرح اشتغال در «کارون» اجرا می شود

60 پروژه عمرانی و 500 طرح اشتغال در «کارون» اجرا می شود