مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-04سياسي

مدیر بی توجه به حوزه تولید جایگاهی در فارس ندارد


نماینده شیراز و زرقان در مجلس گفت: مدیری که نگاه به تولید و حمایت از تولیدکننده نداشته باشد هیچ جایگاهی در استان فارس نخواهد داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، ابراهیم عزیزی در حاشیه بازدید از منطقه ویژه اقتصادی و چند واحد صنعتی با بیان اینکه همه باید کمک کنند تا صنعت کشور رونق بگیرد، اظهار داشت: امروز حمایت از تولید در مقام عمل و نه در حرف، از اوجب واجبات است.

او با اشاره به نقش تولید در حل مسائل مختلف کشور از جمله بیکاری گفت: هر پدیده ای را بخواهیم کنترل کنیم حتی در بعد امنیتی، باید تولید و اشتغال هدف قرار گیرد و مورد توجه جدی باشد.

نایب رییس اول کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی افزود: نمی توان از جوانی، ازدیاد جمعیت و اشتغال حرف زد و از تولید و حمایت از تولیدکنندگان حرف نزد چراکه گردش اقتصاد کشور وابسته به تولید است.

عزیزی تاکید کرد: فتح الفتوح ما امروز باید حمایت از تولید باشد و اگر صنعت گران مورد حمایت قرار گیرند، به همه اهداف خود خواهیم رسید.

نماینده شیراز و زرقان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصرار مؤکد به رفع موانع تولید در استان داریم و این مساله خط قرمز ماست، افزود: ما نمی توانیم مدیری داشته باشیم که خود را نسبت به تولید بی مسؤولیت بداند و حامی تولید نباشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مدیر بی توجه به حوزه تولید جایگاهی در فارس ندارد

مدیر بی توجه به حوزه تولید جایگاهی در فارس ندارد