مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 11:052021-12-04فناوري

تشعشعات آنتن های ارتباطی خراسان جنوبی کمتر از حد استاندارد است


مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی در خصوص نگرانی های به وجود آمده نسبت به تشعشعات دکل های ارتباطی، گفت: دکل های ارتباطی و مخابراتی این استان طبق استانداردهای روز دنیا تأمین و نصب شده و تشعشعات آن ها بسیار کمتر از حد استاندارد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، مصطفی بهی مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی ظهر امروز در نشست خبری، توسعه وسایل ارتباطی و ضرورت استفاده از ارتباطات سریع را یکی از مهم ترین دغدغه ها عنوان و اظهار داشت: حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات همواره در تلاش بوده تا این نیاز مهم مردم را به بهترین شکل ممکن محقق کند.

وی از فعال بودن سه اپراتور ایرانسل، همراه اول و رایتل در خراسان جنوبی خبر داد و بیان داشت: خوشبختانه هیچ مشکلی مبنی بر تخطی از میزان استاندارد در تشعشعات دکل ها تاکنون گزارش نشده است.

مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات خراسان جنوبی با بیان اینکه بیش از یک هزار سایت ارتباطی شهری و روستایی در استان وجود دارد، افزود: همه شهر های استان به پوشش نسل 3 و 4 و 60 درصد روستا های بیشتر از 20 خانوار استان به شبکه ملی اطلاعات و اینترنت پرسرعت متصل هستند.

بهی به نقش حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در دوران کرونا اشاره و عنوان کرد: این حوزه با ظرفیت سازی به کمک مقابله با کرونا آمد و این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشعشعات آنتن های ارتباطی خراسان جنوبی کمتر از حد استاندارد است

تشعشعات آنتن های ارتباطی خراسان جنوبی کمتر از حد استاندارد است