مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 08:302021-12-04سياسي

کمیته امداد هوشمند می شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حال آماده سازی زیرساخت های لازم برای الکترونیک کردن فعالیت های این نهاد هستیم، - معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حال آماده سازی زیرساخت های لازم برای الکترونیک کردن فعالیت های این نهاد هستیم، گفت: با هوشمندسازی کمیته امداد، همه فعالیت ها داخلی و ارائه خدمات آن در بستر الکترونیک قرار خواهد گرفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی (ره) با بیان اینکه در حال آماده سازی زیرساخت های لازم برای الکترونیک کردن فعالیت های این نهاد هستیم، گفت: با هوشمندسازی کمیته امداد، همه فعالیت ها داخلی و ارائه خدمات آن در بستر الکترونیک قرار خواهد گرفت.

جعفر صباغیان افزود: از مهمترین دلایل هوشمند سازی کمیته امداد رسیدگی بیشتر به محرومان و نیازمندان جامعه هدف و افزایش سرعت به منظور رفع مشکلات و توانمندسازی آنان است.

وی با اشاره به آماده سازی زیرساخت های لازم برای قرار گرفتن در بستر الکترونیک، اظهار داشت: اجرای این طرح سبب شفافیت بیشتر عملکرد در همه عرصه ها، کاهش هزینه های جاری و افزایش سرعت عمل خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمیته امداد هوشمند می شود

کمیته امداد هوشمند می شود