مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 07:002021-12-04پزشكي

بستری های روزانه کرونا در سمنان به کمتر از انگشتان یک دست رسید


برای اولین بار در یک سال اخیر میزان بستری های روزانه کروناویروس در شهرستان های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان به کمتر از انگشت های یک دست رسید.

- ایسنا/سمنان برای اولین بار در یک سال اخیر میزان بستری های روزانه کروناویروس در شهرستان های تحت پوشش علوم پزشکی سمنان به کمتر از انگشت های یک دست رسید.

دکتر کامران قدس در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در یک شبانه روز گذشته تنها سه بیمار جدید مبتلا به کووید-19 در در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه بستری شدند.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان با اشاره به آخرین آمار شیوع بیماری کرونا ویروس خاطرنشان کرد: از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا تاکنون 49 هزار و 454 مورد مثبت بیماری کرونا بر اساس معیارهای تشخیصی آزمایشگاهی PCR در مجموعه تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان شناسایی شده اند.

وی تصریح کرد: در 24 ساعت گذشته و از دوازدهم لغایت سیزدهم آذر ماه جاری بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی، 3 بیمار مثبت جدید مبتلا به کووید-19 در شهرستان تابعه دانشگاه و در مراکز درمانی بستری شدند و به این ترتیب مجموع بیماران بستری شده در بیمارستان های تحت پوشش دانشگاه از ابتدای بروز و شیوع بیماری کرونا ویروس تاکنون به 10 هزار و 661 نفر رسیده است .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بستری های روزانه کرونا در سمنان به کمتر از انگشتان یک دست رسید

بستری های روزانه کرونا در سمنان به کمتر از انگشتان یک دست رسید