مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 آذر 1400 ساعت 05:552021-12-04اقتصادي

روند افزایش جایگاه های CNG در دوره زنگنه متوقف شد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز در گزارشی با موضوع عدم تنوع بخشی به سبد سوخت و تأسیس نکردن پالایشگاه جدید ظرف 8 سال اخیر می نویسد: - در حالی که حد فاصل سال های 84 تا 92، تعداد جایگاه های سوخت CNG با رشد 16 برابری (1600 درصدی) مواجه شده بود، این رقم در 8 سال اخیر صرفاً 18 درصد افزایش یافت! به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، روزنامه وطن امروز در گزارشی با موضوع عدم تنوع بخشی به سبد سوخت و تأسیس نکردن پالایشگاه جدید ظرف 8 سال اخیر می نویسد: در حالی مصرف روزانه بنزین کشور در آبان جاری به 90 میلیون لیتر در روز رسیده که پیش بینی می شود با فروکش کردن آسیب های اقتصادی ناشی از کرونا و برقراری سفر های بین استانی در ماه های آینده، متوسط روزانه مصرف بنزین کشور به بیش از 100 میلیون لیتر برسد.

با توجه به اینکه تولید روزانه کشور 102 تا 103 میلیون لیتر است، می توان گفت زنگ خطر مصرف بنزین در کشور به صدا درآمده است.

سیاست تنوع بخشی به سبد سوخت سالهاست به منظور ارتقای امنیت انرژی از طریق دوری از وابستگی به یک نوع خاص از انرژی و کاهش آلودگی های زیست محیطی اجرا می شود.

از همین رو، کشور ها سیاست های حمایتی مختلفی برای جایگزین کردن انرژی های جدیدی مثل CNG، LPG، برق، زیست سوخت ها و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند افزایش جایگاه های CNG در دوره زنگنه متوقف شد

روند افزایش جایگاه های CNG در دوره زنگنه متوقف شد