مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:152021-12-03بين الملل

آغاز نشست کمیسیون مشترک برجام/ انریکه مورا: جمع بندی مذاکرات امروز انجام می شود


خبرگزاری «رویترز» به نقل از مقامات اروپایی و ایرانی اعلام کرد «دور فعلی مذاکرات غیرمستقیم بین ایران و ایالات متحده درباره احیای توافق هسته ای 2015 ایران که این هفته (روز دوشنبه) آغاز شد، - انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا گفت که جلسه کمیسیون مشترک برجام برای جمع بندی مذاکرات این هفته در وین امروز برگزار می شود.

مورا به مذاکرات این هفته وین در صفحه رسمی توییتر خود اشاره کرد و نوشت که جلسه کمیسیون مشترک برجام امروز بعدازظهر برای جمع بندی گفت وگوهای این هفته ما برگزار خواهد شد.

نشست ایران، فرانسه، آلمان، انگلیس، روسیه و چین در قالبی به نام کمیسیون مشترک برگزار می شود که دور قبلی مذاکرات را به پایان رسانده است.

به نوشته رویترز، مقام ایرانی گفت که این نشست حوالی ظهر (11:00 به وقت گرینویچ) (حدود ساعت 14 و 30 به وقت ایران) برگزار می شود.

دیپلمات اروپایی هم گفت که هدف، از سرگیری مذاکرات در هفته آینده است.

ساعاتی پیش لارنس نورمن خبرنگار روزنامه آمریکایی وال استریت ژورنال مستقر در وین در رشته توییتی ضمن بیان این که برگزاری کمیسیون مشترک برجام امروز (جمعه) و پس از آن بازگشت هیأ ت ها به پایتخت هایشان تایید شده، افزود این امیدواری وجود دارد که گفت وگوها اوایل هفته آینده (دوشنبه به بعد) ادامه پیدا کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نشست کمیسیون مشترک برجام/ انریکه مورا: جمع بندی مذاکرات امروز انجام می شود

آغاز نشست کمیسیون مشترک برجام/ انریکه مورا: جمع بندی مذاکرات امروز انجام می شود