مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 12:002021-12-03اقتصادي

کشف انبار آرد دولتی قاچاق در بندرعباس


معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صمت هرمزگان از کشف انبار آرد دولتی قاچاق، خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عبدالرضا پیروی منش با تاکید بر برخورد قاطعانه با قاچاق کالاهای اساسی، گفت: ظهر امروز طی اعلامیه ای از حراست سازمان صنعت، معدن با حضور در انبار مذکور ، 199 کیسه آرد 40 کیلوگرمی معادل 8 تن، کشف کردند.

به گفته پیروی منش، بر اساس اعلام بازرسان، ارزش ریالی آردهای کشف شده،  قریب به 398 میلیون ریال برآورد شده است که پرونده مذکور جهت تحقیقات تکمیلی به تعزیرات حکومتی ارجاع شد.

وی ضمن تاکید بر ادارات متولی اظهار داشت: نیاز است ادارات متولی در امر تولید و توزیع مناسب و نظارت بر عملکرد واحدهای سهمیه بگیر نظارت جدی تری داشته باشند، در غیر این صورت با تکرار کشف تخلف، برابر ضوابط ومقررات باحلقه های زنجیره برخورد خواهدشد.

معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان هرمزگان گفت: از همشهریان گرامی خواهشمندیم در صورت مشاهده هرگونه تخلف مراتب را از طریق سامانه شکایت مردمی 124 اطلاع داده تا در اسرع وقت اقدام لازم به عمل آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، انبارسازی آردهای دولتی سبب کمبود آرد در مناطق روستایی می شود که همواره سبب انتقاد مردم بوده است و این برخورد ویژه صمت با محتکران آرد می تواند در این زمینه راه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار آرد دولتی قاچاق در بندرعباس

کشف انبار آرد دولتی قاچاق در بندرعباس