مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:352021-12-03سياسي

لزوم تقویت مسئولیت پذیری مسئولان/ جامعه نیازمند ذره ای امید است


امام جمعه موقت مهدی شهر بابیان اینکه باید مسئولیت پذیری مردم و مسئولان تقویت شود، گفت: جامعه نیازمند امید و دل نبستن به جریان های تندرو است.

- ، حجت الاسلام علی سقاییان ظهر آدینه در خطبه های نماز جمعه مهدی شهر به میزبانی مسجد المهدی این شهر ضمن بیان اینکه اکثر کارهای انقلاب را مردم انجام دادند و مسئولان باید قدردان آن ها باشند، ابراز داشت: اگر انسان مدیریت جهادی داشته باشد خداوند اجر عظیم برای او قائل می شود و همین موضوع کافی است که ظرفیت خودمان را در این انقلاب نشان دهیم.

وی بابیان اینکه جامعه نیازمند فقط یک ذره امید و دل نبستن به جریان های تندرو است، افزود: هر کس نیروی درونی در او قرار داده شد که باید از آن ها درراه خدمت به مردم به کار گیرد لذا انتظار می رود دولت و مجلس انقلابی با نگاهی هوشمندانه تحول عظیم ایجاد کنند.

امام جمعه موقت مهدی شهر بابیان اینکه در هرکجا که شجاعت باشد کارهای بزرگی انجام می شود، ابراز داشت: این همکاری بین مردم و مسئولان باید با نگاه مسئولیت پذیری ادامه یابد زیرا این انقلاب را مدیون خون شهدا هستیم.

سقاییان بابیان اینکه همه مسئول هستیم و باید برای تغییر وضع موجود در کشور، استان و شهر خودمان کمک کنیم تا مورد سرزنش نسل جدید قرار نگیریم، تصریح کرد: می بایست با توجه به رویکرد دولت سیزدهم و مجلس مسئول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت مسئولیت پذیری مسئولان/ جامعه نیازمند ذره ای امید است

لزوم تقویت مسئولیت پذیری مسئولان/ جامعه نیازمند ذره ای امید است