مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 11:152021-12-03اقتصادي

عراق و کویت مشتریان سیمان دشتستان/ صادرات 70 هزار تن در یک ماه


مدیرعامل صنایع سیمان دشتستان گفت: در یک ماه گذشته 70 هزار تن صادرات از شرکت صورت گرفته که بیشتر به بازار عراق و کویت بوده است.

- ایرج موسوی مدیر عامل صنایع سیمان دشتستان در گفتگو با خبرنگار فارس در شهرستان دشتستان اظهار داشت:  91 درصد از صادرات شرکت سیمان دشتستان در راستای بهینه سازی فروش و ایجاد ارزش افروده، بصورت محصول نهایی سیمان صورت می گیرد.

وی ادامه داد: شرکت از ابتدای سال مالی جدید تنها 9 درصد از محصول شرکت را بصورت کلینکر صادر کرده است در صورتی که پیش از این سهم محصول در صادرات بسیار بیشتر بود که با این کار شرکت در راستای تحقق سیاست برگشت سود حاصل از منابع داخلی به اقتصاد داخلی و استفاده شرکت از مزایای فروش محصول نهایی گام برداشته است.

مدیر عامل صنایع سیمان دشتستان یادآور شد: از منظر تولید با ایجاد کارگروه های تخصصی در کارخانه و درگیر شدن مدیران میانی در تصمیم گیری های کلان در شرکت حاکم است و این مجموعه که 400 نفر نیرو دارد طی چهار ماه اخیر در راستای رسیدگی به مطالبات آن ها گام های خوبی برداشته است.

وی گفت: بیش از 165 پرونده پرسنلی که نیاز به رسیدگی داشت کار آن ها انجام شد و حقوق و مزایای آن ها بروز شده و اکنون جشن بهره وری را در کارخانه داریم و امروز شاهد رضایت مندی خوبی از منظر پرسنل در شرکت هستیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عراق و کویت مشتریان سیمان دشتستان/ صادرات 70 هزار تن در یک ماه

عراق و کویت مشتریان سیمان دشتستان/ صادرات 70 هزار تن در یک ماه