مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 10:002021-12-03سياسي

اصفهان منطقه شهید حججی هاست/اصل تجمع مردم اصفهان به حق بود


دشمنان می خواستند مردم ایثارگر و انقلابی اصفهان را به عنوان مردمی نشان دهند که برای نان و آب جلوی نظام می ایستند و این بزرگترین توهین و جنایت در حق این مردم بود.

- ایسنا/خراسان رضوی امام جمعه مشهد گفت: دشمنان می خواستند مردم ایثارگر و انقلابی اصفهان را به عنوان مردمی نشان دهند که برای نان و آب جلوی نظام می ایستند و این بزرگترین توهین و جنایت در حق این مردم بود.

آیت الله سید احمد علم الهدی ظهر امروز در خطبه های عبادی سیاسی نماز جمعه مشهد در حرم مطهر ضوی(ع) با بیان اینکه مطالبه و انتقاد از حکومت 2 حق مسلم مردم است، اظهار کرد: مردم نمایندگان خود در مجلس و رییس جمهور را بر اساس شعارهایی که این افراد می دادند، انتخاب کردند.

حق مردم است که در حوزه هایی نظیر معیشت، فرهنگ و امنیت از دولت و مجلس مطالبه کنند و اگر هر جایی هم کوتاهی حس کردند، انتقاد داشته باشند.

وی با تاکید بر اینکه نقد باید منصفانه و همراه با ارائه راهکار باشد، بیان کرد: ممکن است این 2 حق مبدل به ناحق شود؛ یعنی مطالبه به زیاده خواهی و نقد به عیب جویی تبدیل شود اما اصل مطالبه و انتقاد حق مردم است.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: چیزی که ما امروز به آن دچاریم، فریب های رسانه ای است که از خارج و داخل باعث تبدیل حق به ناحق شده است و به مطالبات به حق مردم، چهره ای ساخت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصفهان منطقه شهید حججی هاست/اصل تجمع مردم اصفهان به حق بود

اصفهان منطقه شهید حججی هاست/اصل تجمع مردم اصفهان به حق بود