مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:552021-12-03فرهنگي

اجرای 60 پروژه ملی در استان همدان


نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 60 پروژه ملی در سطح استان همدان در حال اجراست، گفت: سه طرح از این پروژه ها در حوزه فرهنگ و هنر و مربوط به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حمیدرضا حاجی بابایی جمعه 12 آذرماه در نشست اصحاب رسانه استان همدان با وزیر فرهنگ و ارشاد، ادامه داد: این سه پروژه شامل موزه هنرهای معاصر، پردیس سینمایی و تالار بزرگ فرهنگی شهر همدان است.

وی تامین اعتبار برای پروژهای فوق را بسیار ضروری دانست و افزود: سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به استان همدان را به فال نیک گرفته و امیدواریم با بازدید از این پروژه ها، شاهد تامین سریع تر اعتبارات و تسریع روند اجرایی آنها باشیم.

جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان برگزار شود حاجی بابایی در ادامه به لزوم و اهمیت برگزاری جشنواره مطبوعات غرب کشور در همدان اشاره کرد و گفت: همدان جایگاه ویژه و مهمی در غرب کشور دارد و برگزاری این جشنواره باعث ارتقای این جایگاه خواهد شد.

وی همچنین بر حمایت از فعالان عرصه رسانه استان همدان تاکید و مطرح کرد: استان همدان خبرنگاران حرفه ای، توانمند، متعهد و متخصصی دارد و حتی نقدهای آنها آگاهانه و عادلانه و در راستای توسعه استان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 60 پروژه ملی در استان همدان

اجرای 60 پروژه ملی در استان همدان