مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 12 آذر 1400 ساعت 08:452021-12-03اجتماعي

بهره برداری از زیرساخت های ویژه افراد دارای معلولیت در مشهد


همزمان با روز جهانی معلولان، طرح های مناسب سازی زیرساخت های شهری در بوستان های مشهد به بهره برداری رسید.

- به گزارش، آیین بهره برداری از فضاهای تفریحی، ورزشی، کتب و ناوگان اتوبوسرانی ویژه افراد دارای معلولیت صبح جمعه با حضور استاندار خراسان رضوی، شهردار و جمعی از مدیران شهری و استانی در بوستان ملت مشهد برگزار شد.

در این مراسم، از هشت بوستان مناسب سازی شده برای استفاده افراد توان یاب در سطح مشهد رونمایی و به بهره برداری رسید که فضای مناسب سازی شده بوستان ها شامل زمین های ورزشی، وسایل بدنسازی، آبخوری ها، وسایل بازی کودکان و مناسب سازی ورودی و احداث رمپ بوده است.

این بوستان ها شامل، بوستان پردیس در منطقه 2، بوستان بهار در منطقه 3، بوستان های بسیج، لاله و بهشت در منطقه 4، بوستان کوهسنگی منطقه 8، بوستان آبشار منطقه 9 و بوستان ملت در منطقه 11 است؛ با توجه به این که طبق بررسی ها، بیشترین جمعیت شهروندان توان یاب در منطقه چهار مشهد سکونت دارند، سه بوستان در این منطقه مناسب سازی شده است.

همزمان با روز جهانی معلولان، 25 اتوبوس مناسب سازی شده برای افراد دارای معلولیت توسط شهرداری مشهد خریداری شده است که تاکنون چهار دستگاه تحویل شده و 21 دستگاه دیگر نیز تا پایان دی ماه به ناوگان اضافه می شود؛ در حال حاضر 1800 دستگاه اتوبوس و مینی بوس در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از زیرساخت های ویژه افراد دارای معلولیت در مشهد

بهره برداری از زیرساخت های ویژه افراد دارای معلولیت در مشهد