مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 12:402021-12-02سياسي

سید رضی شیرازی؛ آیت اللهِ تهران/ تشییع در یوسف آباد؛ تدفین در نجف


پس از پیروزی انقلاب با وجود ترور گروه فرقان و بر خلاف اغلب امامان جماعت یا روحانیون مشهور مساجد ارتباطات اجتماعی و پایگاه خود (مسجد شفا) را حفظ کرد.

- سید رضی شیرازی؛ آیت اللهِ تهران/ تشییع در یوسف آباد؛ تدفین در نجف پس از پیروزی انقلاب با وجود ترور گروه فرقان و بر خلاف اغلب امامان جماعت یا روحانیون مشهور مساجد ارتباطات اجتماعی و پایگاه خود (مسجد شفا) را حفظ کرد.

عصر ایران- پیکر آیت الله سید رضی شیرازی از شاخص ترین فقهای تهران ( که شامگاه چهارشنبه 10 آذر 1400 درگذشت) فردا جمعه 12 آذر 1400 در یوسف آباد تهران تشییع خواهد شد.

بر اساس اطلاعیه منتشره قرار است پیکر او پس از انتقال به نجف، در جوار بارگاه امام علی علیه السلام و در مقبره میرزای شیرازی به خاک سپرده شود.

از آت الله سید رضی شیرازی (مشهور به آقا رضی) به عنوان آخرین بازمانده فقیه- فیلسوف های تهران نام برده می شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازعصر ایران، آیت الله سید علی حسینی سیستانی مرجع عالی شیعیان نیز به همین خاطر پیامی فرستاد که در آن آمده است: ارتحال عالم ربانی جناب آیت الله آقای حاج سید رضی شیرازی (رضوان الله علیه) را به آستان مقدس حضرت ولی عصر ( ارواحنا فداه ) و به آقایان علما و طلاب و عموم مردم شریف تهران و به فرزندان مکرم و دیگر علاقه مندان آن فقید سعید تسلیت و تعزیت عرض می کنم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سید رضی شیرازی؛ آیت اللهِ تهران/ تشییع در یوسف آباد؛ تدفین در نجف

سید رضی شیرازی؛ آیت اللهِ تهران/ تشییع در یوسف آباد؛ تدفین در نجف