مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:252021-12-02سياسي

پویش «نذر قربانی»؛ ارسال 18 تن گوشت به مناطق زلزله زده خوزستان و هرمزگان


به همت موسسه حضرت خدیجه (س) قم و ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان، پویش «نذر قربانی» و توزیع نمادین 18 تن گوشت گرم و ارسال به مناطق زلزله زده خوزستان و هرمزگان در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی و هنری مساجد استان کرمان و همزمان با ایام ماه ربیع الثانی پویش نذر قربانی توزیع نمادین 18 تن گوشت گرم و ارسال به مناطق زلزله زده خوزستان و هرمزگان پیش از ظهر امروز در گلزار شهدای کرمان برگزار شد.

علی حسین پور معاون موسسه حضرت خدیجه (س) قم در حاشیه این برنامه اظهار داشت: برنامه قربانی اول ماه قمری حدود دو سال و نیم است که به همت خیران برنامه تلویزیونی سمت خدا و این موسسه انجام و به همت کانون های مساجد در سراسر کشور بین نیازمندان توزیع می شود.

وی عنوان کرد: در دو ماه اخیر در مناطق زلزله زده خوزستان و اندیکا حدود 5 تا 6 هزار خانوار آسب دیدند و در هرمزگان نیز در منطقه فین مردم دچار مشکل شدند که در برنامه ای مقرر شد این پارت از قربانی به این دو مکان زلزله زده هرمزگان و خوزستان اختصاص پیدا کند.

حسین پور در بیان دلیل حضور در گلزار شهدای کرمان و ارسال قربانی ها از این مکان افزود: تمام هم و غم سردار دل ها این بود که به نیازندان کمک کند و ایشان جمله معروفی داشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «نذر قربانی»؛ ارسال 18 تن گوشت به مناطق زلزله زده خوزستان و هرمزگان

پویش «نذر قربانی»؛ ارسال 18 تن گوشت به مناطق زلزله زده خوزستان و هرمزگان