مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 09:202021-12-02حوادث

دستگیری اعضای باند بین المللی موادمخدر در فارس


با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 200 کیلو حشیش کشف و 10 قاچاقچی بین المللی نیز دستگیر شدند.

- ایسنا/فارس فرمانده انتظامی فارس گفت: با تلاش مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان 200 کیلو حشیش کشف و 10 قاچاقچی بین المللی نیز دستگیر شدند.

سردار رهام بخش حبیبی پنج شنبه 11 آذر در جمع خبرنگاران گفت: پس از چند ماه کار اطلاعاتی و فنی، صبح امروز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان مطلع شدند که اعضای باند بین المللی سوداگران مرگ محموله ای حشیش را با یک دستگاه کامیون از استان های شرقی بارگیری کرده و در حال حاضر در شهرک صنعتی شیراز مخفی شده اند که بررسی موضوع را دستور کار خود قرار دادند.

او افزود: ماموران انتظامی پس از هماهنگی با مقام قضایی سریعا به محل مورد نظر اعزام و موفق شدند یک دستگاه کامیون حامل بار مواد مخدر را توقیف کنند.

فرمانده انتظامی فارس خاطرنشان کرد: ماموران در بازرسی از این کامیون 200 کیلو حشیش و 227 هزار و 560 عدد قرص که به صورت کاملا حرفه ای در پوشش پالت حامل هنداونه جاسازی شده بود کشف کردند.

حبیبی با بیان اینکه در این زمینه 10 قاچاقچی دستگیر و 10 دستگاه سواری پژو پارس، بی ام و و سمند متعلق به متهمان نیز توقیف شد، عنوان کرد: در بررسی تکمیلی مشخص شد که قاچاقچان مواد مخدر و قرص های مکشوفه را در پوشش بار هندوانه به کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری اعضای باند بین المللی موادمخدر در فارس

دستگیری اعضای باند بین المللی موادمخدر در فارس