مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 08:202021-12-02بين الملل

بن سلمان از لاک خود بیرون می آید


این سفر دومین سفر بن سلمان به خارج از کشور از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا پس از سفر کوتاهی به مصر در اوایل سال جاری خواهد بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران به نقل از خبرگزاری بلومبرگ، برخی منابع گفتند که شاهزاده محمد بن سلمان ولیعهد عربستان سعودی در حال برنامه ریزی برای نخستین سفر خود به عمان طی هفته های آینده است.

سفر حاکم کنونی عربستان سعودی نشان دهنده گرمی روابط عربستان سعودی و سلطنت عمان است.

در این گزارش با اشاره به اینکه این سفر دومین سفر بن سلمان به خارج از کشور از زمان آغاز شیوع بیماری کرونا پس از سفر کوتاهی به مصر در اوایل سال جاری خواهد بود.

بلومبرگ تاکید کرد: بزرگترین صادرکننده نفت در جهان (عربستان سعودی) همیشه رابطه حساسی با عمان به دلیل روابط دوستانه این کشور با ایران داشته است، اما طی سال گذشته رشد بهتری داشته است .

خبرگزاری بلومبرگ همچنین نوشت: نزدیک تر شدن روابط بین دو کشور عربستان و عمان به مثابه یک نعمت اقتصادی احتمالی برای سلطان نشین عمان است که تلاش می کند اقتصاد خود را به دور از نفت متنوع کند و البته مرگ سلطان قابوس بن سعید در سال گذشته فرصتی برای تغییر فراهم کرده است .

بنابراین گزارش، هیثم بن طارق ، پادشاه عمان اوایل سال جاری در اولین سفر رسمی خود به خارج از کشور به عربستان سعودی سفر کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بن سلمان از لاک خود بیرون می آید

بن سلمان از لاک خود بیرون می آید