مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 07:352021-12-02سياسي

بیش از 100 درخواست مردمی توسط دادگستری البرز بررسی شد


در دیدار سرزده مجموعه دستگاه قضا استان البرز از دادسرای ناحیه سه به مشکلات بیش از 106 نفر از مراجعان رسیدگی و پرونده ها به حوزه های قضایی مربوطه جهت بررسی و اعلام گزارش اقدامات ارجاع شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، حسین فاضلی هریکندی، رییس کل دادگستری استان البرز، در ادامه دیدارهای دوره ای از مجتمع های قضایی دادگستری کل استان البرز با حضور در دادسرای ناحیه 3 (باغستان) کرج به دیدار و گفت و گو با مراجعان و کارکنان این مجتمع پرداخت.

بخش زیادی از بازدید رییس کل دادگستری استان که نزدیک به 7 ساعت طول کشید به دیدار و گفت و گوی رودرو با مراجعان به این دادسرا اختصاص داشت و فاضلی هریکندی و معاونان وی و نیز دادستان مرکز استان به درخواست های مردمی رسیدگی کردند.

فاضلی هریکندی در حاشیه این دیدار با اشاره به اینکه این بازدیدها در کلیه حوزه های قضایی آغاز شده است، گفت: طبق برنامه ریزی های صورت گرفته و با اطلاع رسانی قبلی، مدیران دادگستری کل استان با حضور در واحدهای قضایی استان، بدون واسطه به گفت وگوی مستقیم با مردم و اصحاب پرونده پرداخته و در خصوص مشکلاتی که مراجعین در روند رسیدگی به پرونده ها دارند، دستورات لازم صادر می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 100 درخواست مردمی توسط دادگستری البرز بررسی شد

بیش از 100 درخواست مردمی توسط دادگستری البرز بررسی شد