مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 06:252021-12-02اجتماعي

گره گشایی جدید برای پایان دادن به تب کهنه ترافیک جاده هراز


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از آمل، جاده بین المللی و تاریخی هراز، بعد از جاده چالوس به عنوان دومین جاده زیبای ایران محسوب می شود.

این جاده در کمال زیبایی خود یکی از چهار محور ارتباطی شهر تهران به شمال ایران است و در بیشتر اوقات به ویژه در فصل های بهار و تابستان پذیرای مسافران زیادی از سراسر کشور است و صرفا در ایام نوروز حدود 30 درصد از مسافران نوروزی مازندران، از طریق این جاده وارد استان می شوند.

  ترافیک سنگین محور هراز در ایام تعطیل   حجم زیاد تردد در کنار ظرفیت کم جاده بین المللی هراز گاهی موجب به وجود آمدن ترافیک های سنگین و طولانی در آخر هفته ها و ایام تعطیل می شود که این امر تردد در محور هراز را به معضل دردناکی تبدیل کرده است.

برای رفع این مشکل در سال 1398 پروژه جاده جایگزین محور هراز کلنگ خورد تا معضل حجم ترافیکی این جاده را کم کند که به دلیل استاندارد نبودن و شیب نامناسب بهره برداری از این جاده با تأخیر زیادی رو به رو شد.

پس از انتقاد استاندار دولت سیزدهم نسبت به مشکلات ترافیکی مازندران و دستور بر رفع این مشکل، مدیرکل دفترفنی، امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران از آماده شدن جاده جایگزین هراز با رفع برخی نواقص جهت استفاده در مواقع اضطراری خبر داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گره گشایی جدید برای پایان دادن به تب کهنه ترافیک جاده هراز

گره گشایی جدید برای پایان دادن به تب کهنه ترافیک جاده هراز