مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 آذر 1400 ساعت 05:452021-12-02بين الملل

آمار جنایات صهیونیستی تنها در یک ماه؛ 5 شهید و 130 زخمی


خبرگزاری فلسطین آمار تعرضات رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان آن در ماه نوامبر را منتشر کرد و از شهادت پنج فلسطینی از جمله دو کودک در این ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، نظامیان شدند.

تعداد بازداشتی ها نظامیان رژیم صهیونیستی طی این ماه حدود 199 فلسطینی را در مناطق مختلف کرانه باختری و قدس اشغالی بازداشت کردند.

عملیات تخریب رژیم صهیونیستی 54 مرکز مسکونی و تجاری و زراعی را تخریب کرد و 118 اخطار هشدار ویژه تخریب یا توقف ساخت صادر کرد.

تعرضات شهرک نشینان در این ماه میلادی 56 مورد تعرض از سوی شهرک نشینان علیه فلسطینی ها یا املاک و مقدسات فلسطینی ثبت شده است.

تعرض به مسجدالاقصی در ماه نوامبر 3629 شهرک نشین صهیونیست به مسجدالاقصی ورود غیرقانونی داشتند و 10 فلسطینی از مسجدالاقصی تبعید شده اند.

(حق ورود را برای مدت مشخصی ندارند) تصویب شهرک سازی های جدید شهرداری وابسته به رژیم صهیونیستی در قدس با طرحی برای ساخت شهرک صهیونیستی بزرگ در اراضی فرودگاه بین المللی قدس قلندیا موافقت کرد، طرحی که ایجاد یازده هزار واحد صهیونیست نشین جدید را شامل می شود.

از ریشه درآوردن درخت های مثمر زیتون رژیم صهیونیستی و شهرک نشینان صهیونیست 545 اصله درخت مثمر زیتون را از ریشه درآورده و مساحت زیادی از اراضی کرانه باختری را به منظور گسترش شهرک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جنایات صهیونیستی تنها در یک ماه؛ 5 شهید و 130 زخمی

آمار جنایات صهیونیستی تنها در یک ماه؛ 5 شهید و 130 زخمی