مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 18:402021-12-01سياسي

جزییات جلسه فراکسیون راهبردی/ ارائه طرح هوشمندسازی قوانین ساختمان


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی امروز با حضور حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، غلامحسین رضوانی، - عصر امروز جلسه فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی برگزار شد و پیشنهاد طرح هوشمندسازی قوانین ساختمان به وزارت راه و شهرسازی ارائه شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نشست فراکسیون راهبردی مجلس شورای اسلامی امروز با حضور حجت الاسلام محمدرضا میرتاج الدینی، غلامحسین رضوانی، مجتبی رضاخواه، رجب رحمانی اعضای کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس شورای اسلامی و نیز نمایندگان هیئت مدیره نظام صنفی ایران، سندیکای تولیدکنندگان مخابرات، هیئت مدیره دو اپراتور تلفن همراه، و جمعی از مدیران کسب و کارهای دیجیتال، بانک مرکزی، وزارت صنعت معدن و تجارت و نیز مدیران اپراتورهای پستی و دفاتر پیشخوان برگزار شد.

محمدرضا میرتاج الدینی درباره این جلسه اظهار کرد: با تشکیل کمیته ارتباطات و فناوری اطلاعات ارتباط مستقیم و مستمر مجلس با فعالان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات در حال انجام است و امیدوار هستیم بتوانیم آثار آن را در قوانین حاکم و نیز بودجه سال 1401 ببینیم.

وی ادامه داد: با توجه به جلسات برگزار شده تاکنون یک طرح به وزارت راه و شهرسازی و نیز طرح های مختلفی به وزارت آموزش و پرورش ارائ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات جلسه فراکسیون راهبردی/ ارائه طرح هوشمندسازی قوانین ساختمان

جزییات جلسه فراکسیون راهبردی/ ارائه طرح هوشمندسازی قوانین ساختمان