مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 16:252021-12-01اقتصادي

رشد 300 درصدی نرخ گاز در پلکان 12/ کمبود گاز نداریم


سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با اشاره به تعرفه های جدید مصرف گاز گفت: قیمت مصرفی گاز در پله دوازدهم 300 درصد افزایش می یابد.

- ، سید جلال نورموسوی بااظهار اینکه همزمان با رسیدن فصل سرما مصرف در بخش خانگی سیر صعودی داشته است، گفت: مدیران استانی می بایست با ایجاد محدودیت های مورد نظر مطابق با مصوبات شرکت ملی گاز و شورای امنیت ملی، مدیریت مصرف را به کار ببندند.

وی افزود: این اطمینان را به مردم می دهیم که در فصل سرمای پیش رو با محدود کردن بخشی از صنایع و نیروگاه ها کمبود گازی در کار نخواهد بود و زمستان را با آرامش پشت سر خواهند گذاشت.

وی گفت: تقاضای ما از مردم این است که گاز را بهینه مصرف کنند و با بعضی اقدامات ساده مصرف خود را به شکلی مدیریت کنند تا هم هزینه آن ها کاهش یابد و هم در مدیریت گازرسانی کمک کرده باشند.

نورموسوی با بیان اینکه هیئت دولت اخیراً تعرفه جدید مصرف را به شرکت ملی گاز ابلاغ کرد، افزود: در مصرف متعارف که شامل سه پله اول مشترکین است افزایش قیمتی اعمال نخواهد شد و برای افرادی که در این سه پله زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی و یا بهزیستی باشند، هم مصرف گاز رایگان است.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران افزود: از پله چهارم حدود 40 درصد به مبلغ بهای گاز اضافه می شود و تا پل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 300 درصدی نرخ گاز در پلکان 12/ کمبود گاز نداریم

رشد 300 درصدی نرخ گاز در پلکان 12/ کمبود گاز نداریم