مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 15:352021-12-01بين الملل

درگیری بین افراد مسلح در مرز ایران و افغانستان پایان یافت


عصر امروز تعدادی افراد مسلح اقدام به تیراندازی به سمت کشاورزان ایرانی در مرز افغانستان کردند که منجر به درگیری برای دقایقی میان آنها و نیروهای مرزبانی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، بعدازظهر امروز، تعدادی از افراد مسلح در ولایت نیمروز افغانستان در حوالی مرز روستای شغالک شهرستان هیرمند، اقدام به تیراندازی به سوی کشاورزان ایرانی کردند.

مرزبانان جمهوری اسلامی ایران نیز بلافاصله در پاسخ به این تیراندازی ها، به سمت افراد مسلح تیراندازی کردند که این تقابل، برای دقایقی نیز با سلاح نیمه سنگین ادامه یافت که این درگیری کوتاه، هیچ تلفاتی در بر نداشت و هم اکنون آرامش در منطقه حکمفرماست و درگیری بطور کامل پایان یافته است.

بر اساس اطلاعات دریافتی خبرنگار سایت افغانستان خبرگزاری فارس، این تجاوز مرزی، در محدوده ای رخ داده که مرزبانان رسمی طالبان هنوز در آن مستقر نشده اند و گروهک های اشرار و قاچاقچیان مواد مخدر همچنان در آن فعال هستند.

با توجه به تجاری بودن مرز این منطقه و با توجه به نیازهای ضروری مردم افغانستان برای تأمین مایحتاج و کالاهای اساسی خود بخصوص در فصل سرما، ضروری است مسؤولان طالبان، بلافاصله با عوامل این تجاوز مرزی برخورد کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درگیری بین افراد مسلح در مرز ایران و افغانستان پایان یافت

درگیری بین افراد مسلح در مرز ایران و افغانستان پایان یافت