مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 14:502021-12-01اقتصادي

افزایش پلکانی تعرفه گاز برای مشترکان پرمصرف


سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: براساس تعرفه های جدید، گازبهای مشترکانی که زیر پوشش کمیته امداد و بهزیستی هستند و مصرفشان در سه پله نخست قرار می گیرد، - رایگان است و تعرفه گروههای بعدی که مصارف بیشتری دارند، به صورت پلکانی افزایش می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدجلال نورموسوی اظهار کرد: بر اساس بند ب ماده 1 قانون هدفمندی یارانه ها، هیئت وزیران به تناسب نیازهایی که تشخیص دهد، می تواند قیمت حامل های انرژی را اصلاح کند که در این ارتباط، اعداد و ارقام مورد نیاز برای رایگان کردن گازبهای مشترکان کم مصرف دریافت می شود و به مقدار بخشودگی هایی که انجام شده است، هزینه مازاد از پله های بالاتر مصرف محاسبه و دریافت خواهد شد.

وی ادامه داد: با این حال مشترکان عادی و حتی مشترکان کمیته امداد و سازمان بهزیستی اگر از این سقف مصرف (از پله سوم) عبور کنند، مشمول پرداخت قیمت بیشتری می شوند که در پله چهارم 40 درصد افزایش نسبت به پلکان سوم است و به همین ترتیب تا پله دوازدهم همینطور 40 درصد افزوده شده تا در مرحله آخر به 1955 تومان می رسد.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران با بیان اینکه در بند ی تبصره 8 به این نکته اشاره شده که بقیه پلکان که به اصطلاح پرمصرف و بدمصرف نام گرفته اند، باید مبالغ کسری این بخشودگی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش پلکانی تعرفه گاز برای مشترکان پرمصرف

افزایش پلکانی تعرفه گاز برای مشترکان پرمصرف