مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 آذر 1400 ساعت 11:302021-12-01اقتصادي

اعلام سهم خراسان جنوبی از تسهیلات واحدهای تولیدی


سهم استان از تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه 1400 سه هزار و 500 میلیارد ریال است و متقاضیان از امروز می توانند برای دریافت این منابع ثبت نام کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند و به نقل از سازمان صمت خراسان جنوبی، عباس جرجانی رییس سازمان صمت خراسان جنوبی، اظهار داشت: تسهیلات بند الف تبصره 18 قانون بودجه سال 1400 کشور برای بهره مندی بنگاه های تولیدی از امروز آغاز شد.

وی سهم خراسان جنوبی را از این منابع ابلاغی در حال حاضر 3 هزار و 500 میلیارد ریال اعلام کرد و ادامه داد: این مبلغ در مقایسه با بقیه استان ها مبلغ قابل قبولی برای خراسان جنوبی است که با توجه به روند جذب در استان قابل تغییر و افزایش خواهد بود.

  رییس سازمان صمت خراسان جنوبی به دستورالعمل و برنامه های ابلاغی وزارت صنعت، معدن و تجارت در این زمینه اشاره و اضافه کرد: اولویت اصلی برای تخصیص این منابع به تکمیل ظرفیت های خالی واحد های تولیدی محصولات منتخب و افزایش راندمان تولید بنگاه های تولیدی بستگی دارد.

جرجانی فعال سازی واحد های راکد، تکمیل طرح های ناتمام، پیشران و گلوگاهی، نهضت ساخت داخل و جایگزینی واردات، توسعه مناطق محروم و کمتر برخوردار و اصناف تولیدی از دیگر اولویت های پرداخت این تسهیلات است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام سهم خراسان جنوبی از تسهیلات واحدهای تولیدی

اعلام سهم خراسان جنوبی از تسهیلات واحدهای تولیدی